09:48 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بیمه سامان

کاهش ۱۹ هزار واحدی در بورس
نماد برتر- روند نزولی شاخص بورس امروز هم ادامه یافت و شاهد کاهش بیش از ۱۹ هزار واحدی آن در جریان معاملات امروز بودیم.
بانک‌ها و بیمه‌ها برای کمک به سیل‌زدگان چه کردند؟
پایگاه خبری راد: بارندگی و بارش‌های شدید که از روزهای پایانی سال گذشته در ایران آغاز شده و بیشتر مناطق ایران را در برگرفته، در برخی استان‌ها به وقوع سیل و خرابی‌های ناشی از آن منجر شد و هموطنان را با مشکلات زیادی مواجه کرد. در این میان، بانک‌ها و شرکتهای بیمه علاوه بر وظایفی که در مواقع اینچنینی و بروز خسارت به مردم بر عهده آنان است، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نیز وظایفی دارند که در این گزارش به آن خواهیم پرداخت.
بیمه‌ها به پلاسکو چقدر خسارت دادند؟
پایگاه خبری راد: با فرا رسیدن دومین سالروز حادثه پلاسکو، با اینکه مجموع این ساختمان بیمه نبود اما بسیاری از واحدهای تجاری این ساختمان به دلیل مالکیت سرقفلی، فقط می‌توانستند بیمه‌نامه‌های اموال خریداری کنند؛ از این جهت شرکت‌های بیمه موظف به ایفای تعهدات بیمه‌ای خود بودند که در این بین شرکت‌های بیمه آسیا، البرز و نوین از ایفای تعهدات کامل خود خبر داده‌اند.
تمرکز یک شرکت بیمه‌ای بر روی خانواده
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بیمه سامان با بیان اینکه این بیمه سعی دارد تا تمرکز فعالیت های خود را بر خانواده‌ها متمرکز کند گفت که انجام تعاملات اتکایی به شرکت‌های بیمه مبتنی بر بستر دیجیتال و همچنین اعطا کد یکتا به بیمه‌نامه‌ها که با بیمه شخص ثالث اتومبیل شروع شده و به بیمه نامه های درمان و آتش سوزی نیز به زودی تعمیم پیدا می کند.
رشد 86.7 درصدی سرمایه بیمه سامان
پایگاه خبری راد: جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت بیمه سامان با حضور بیش از 88 درصد سهامداران تشکیل شد.
صفحه قبل | صفحه بعد